قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی و اختصاصی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه طراحی سایت تنها یکی از عوامل مهم در قیمت گذاری است، برای تعیین قیمت طراحی سایت باید به جنبه‌های دیگر مانند کیفیت، پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز توجه کنید. در فرآیند طراحی وب سایت، کیفیت بسیار حائز اهمیت است و تاثیر قابل توجهی در نتیجه و هزینه طراحی سایت دارد. همچنین، کیفیت خدمات پشتیبانی نیز به اندازه انجام پروژه طراحی و حتی بیشتر از آن اهمیت دارد و فقط شرکت‌های با سابقه و تجربه کافی قادر به ارائه قیمت و خدمات عالی هستند.

گلارین وب با بیش از 10 سال تجربه، به عنوان یک شرکت طراحی سایت، با تیمی متشکل از کارشناسان حرفه‌ای در حوزه خدمات تخصصی وب، قدرتمندترین و عادلانه‌ترین قیمت‌ طراحی سایت را همراه با بهترین کیفیت و پشتیبانی برای مشتریان خود تضمین می‌کند.

قیمت طراحی سایت

جدول قیمت طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی و اختصاصی

با دریافت مشاوره از کارشناسان حرفه‌ای ما، طرح مناسب کسب و کارتان را انتخاب کنید

در انتظار شما هستیم تا کارشناسان ما

پلن مناسب کسب کار شما را معرفی کنند. طراحی حرفه ای سایت شما را شروع کنند. کسب و کار شما را برندسازی و معرفی کنند.

همین امروز، با کمک کارشناسان حرفه‌ای ما، می‌توانید پروژه طراحی سایت شرکت خود را آغاز کنید.

همین حالا با ما تماس بگیرید:

950 46 021-360

یا فرم دریافت تماس را پر کنید:

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت به دلایل مختلفی متفاوت است. برای درک بهتر این موضوع، نیاز است که فرآیند طراحی و توسعه وب‌سایت را به صورت جامع مطالعه کنید. در این فرآیند، قیمت‌گذاری بر اساس فاکتورهای متنوعی تعیین می‌شود. با این حال، برای طراحی وب‌سایت فروشگاهی و شرکتی، فاکتورهایی مهم و مؤثر هستند که در قیمت‌گذاری تأثیرگذارند.

هنگام تماس مشتری با تیم گلارین وب برای سفارش طراحی وب‌سایت، در صورتی که مشتری آگاهی داشته باشد که سایت برای رشد و توسعه کسب‌وکار و سازمانش چه کارکردی دارد، به جلسه حضوری دعوت می‌شود. در این جلسه، با پرسش و پاسخ‌های فنی یک فرم نیازسنجی تهیه می‌شود تا نیازها و اهداف کسب‌وکار به درستی درک شود. این نیازسنجی به تیم فنی کمک می‌کند تا درک کند که طراحی و توسعه وب‌سایت چه نفع و مزیتی برای صاحب سایت در آینده خواهد داشت و نیازهای مخاطبان را چگونه برآورده کند. این موارد می‌توانند دسته‌بندی و تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی را برای صنوف مختلف تاثیر بگذارند.

قیمت طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی

در گلارین وب، هدف ما ارائه خدمات طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی با بالاترین سطح رضایت مشتری است. ما به شما تعرفه‌هایی برای طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی ارائه می‌دهیم که بر اساس نیازهای خاص شما و سطح اختصاصی که مد نظر دارید، تعیین می‌شود.

قیمت طراحی سایت بر اساس ویژگی‌های منحصر به فرد هر نوع طراحی تعیین می‌شود.تعرفه سایت شرکتی یا فروشگاهی بسته به سطح اختصاصی بودن و ویژگی‌های مورد نیاز شما، متغیر است. دسته‌بندی سایت‌ها براساس نوع طراحی و نیازهای مشتریان تعیین می‌شود. دو نوع دسته‌بندی طراحی سایت وجود دارد: طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت نیمه اختصاصی. قیمت طراحی سایت اختصاصی و نیمه‌اختصاصی بر اساس ویژگی‌های خاص هرکدام تعیین می‌شود. می‌توانید این ویژگی‌ها را در جدول استعلام قیمت طراحی سایت مشاهده و مقایسه کنید. طراحی سایت بر اساس نوع کارکرد به چند نوع طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی و همچنین طراحی اتوماسیون اداری یا پورتال سازمانی تقسیم می‌شود.

ما برای طراحی سایت از دو روش استفاده می‌کنیم: طراحی سایت با استفاده از وردپرس و طراحی سایت با استفاده از سی شارپ. برای مشتریانی که انتخاب وردپرس را ترجیح می‌دهند، ما خدمات پشتیبانی حرفه‌ای نیز در اختیارشان قرار می‌دهیم.

قیمت طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی
قیمت طراحی سایت وردپرسی

قیمت طراحی سایت وردپرس

طراحی وب سایت با استفاده از وردپرس یک گزینه فوق‌العاده عالی می باشد که همه‌ چیز را برای شما ساده و کم هزینه تر می‌کند! طراحی وب سایت با زبان‌های سی شارپ، پی اچ پی و یا پایتون نیازمند هزینه‌های بالایی هستند ولی شما می توانید با استفاده از وردپرس از قالب‌ها و ویژگی‌های بی‌نظیری بهرمند شوید و وب سایتی شگفت‌انگیز برای شرکت یا فروشگاه خود ایجاد کنید.

اگر وب سایت شما نیازمند فرآیند و محاسبات خاصی باشد با استفاده از کد نویسی به زبان سی شارپ می توانید این فرآیند را پیاده سازی کنید، این ویژگی برای وب سایتهایی که سیستم رزرو دارند مثل وب سایت آژانس هواپیمایی بسیار مناسب است. از نظر هزینه قیمت طراحی سایت با وردپرس مقرون به صرفه تر نسبت به طراحی سایت با کد نویسی می باشد.

بسته به نوع سایت و نیاز خود می توانید از سیستم مدیریت محتوای (cms) وردپرس بهرمند شوید. وب سایت های وردپرسی اکثر نیازهای کاربران را پاسخگو می باشند و در زمان حال میلیون ها وب سایت قدرتمند در بستر این سیستم مدیریت محتوا راه اندازی شده است.

قیمت طراحی سایت با سی شارپ

بعد از رسم فلوچارت و تهیه ی الگوریتمی از نیازهای جامع پروژه، مرحله طراحی آغاز می شود. تیم طراحی و توسعه نقشه ای از شیوه‌های پیاده‌سازی امکانات مورد نیاز مشتری را معرفی می‌کند.

توجه داشته باشید که قیمت طراحی سایت با استفاده از وردپرس به عوامل متعددی وابسته است، از جمله نوع سفارشی بودن وب سایت (اختصاصی یا نیمه اختصاصی) و همچنین هدف و نوع فعالیت آن (شرکتی یا فروشگاهی). در این طراحی‌های وب سایت، از دستورهای CSS، HTML و PHP بهره می‌بریم، که به‌عنوان ابزارهای اصلی و قدرتمند مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما وب سایتی که با استفاده از زبان برنامه‌نویسی سی شارپ پیاده سازی می شود، مجموعه ای از کدهای سمت سرور را شامل می‌شود.

زمانی که کدهای سفارشی با سی شارپ نوشته می‌شوند، تعداد درخواست‌هایی که به سرور ارسال می‌شوند بطور قابل توجهی کاهش می‌یابد. با کاهش حجم درخواست‌ها، سرور با بازدهی بالاتر و سرعت بیشتری به این درخواست‌ها پاسخ می‌دهد. بنابراین، در طراحی یک وب سایت حرفه‌ای، برنامه‌نویسان ماهر مسئولیت را به عهده می‌گیرند و برای ایجاد وب سرویس‌های خلاقانه و کارآمد، از زبان برنامه‌نویسی قدرتمند سی شارپ بهره می‌برند.

قیمت طراحی سایت با سی شارپ

جمع بندی

کدام گزینه برای شما بهتر است؟

پیشتر شرح دادیم که چرا قیمت‌ طراحی سایت‌ میتواند تا این حد متفاوت باشد. هزینه و قیمت طراحی سایت وردپرس با قالب نیمه اختصاصی ارزان تر از قالب اختصاصی است و همچنین قیمت طراحی سایت با وردپرس به صورت اختصاصی از برنامه نویسی سی شارپ ارزان‌ تر است. طراحی سایت با استفاده از برنامه نویسی سی شارپ در پروژه‎‌های مختلف با توجه به ویژگی‌ها و امکانات هر پروژه متفاوت می باشد.

مهم است به یاد داشته باشید که ساخت وب سایت با استفاده از ابزارهای سایت ساز آنلاین که توسط شرکت‌های طراحی وب ارائه می‌شود، بسیار ناموفق و بی‌نتیجه است. وب سایت های طراحی شده توسط این ابزارهای سایت ساز آنلاین ممکن است در آینده باعث بروز مشکلات فراوان در سایت شما شوند و ضرر و زیان به کسب و کار شما وارد کنند. در مقایسه با طراحی وب سایت با استفاده از قالب آماده، این ابزارها هزینه کمتری دارند و حتی برای وب سایت‌های کوچک نیز توصیه نمی‌شوند.

مراحه سفارش وب سایت

  • ثبت دامنه و هاستینگ (دریافت هزینه ی اولیه)
  • طراحی الگوی اولیه
  • ارائه ی الگوی اولیه به کارفرما
  • ثبت درخواست های کارفرما (دریافت بخش دوم هزینه)
  • پیاده سازی نسخه ی پایدار
  • (در صورت لزوم) اعمال تغییرات درخواستی کارفرما (دریافت هزینه ی نهایی)
  • ارائه ی نسخه ی نهایی
  • تولید محتوا و شروع فرآیند سئو

سوالات متداول

پاسخ هرگونه سوالی را در تماس با کارشناسان ما دریافت کنید

قیمت طراحی سایت بصورت اختصاصی از 8 میلیون تومان آغاز می‌شود.

برای طراحی سایت بصورت نیمه اختصاصی با امکانات پایه، قیمت طراحی سایت شرکتی از ۳ میلیون تومان و قیمت طراحی سایت فروشگاهی از ۴ میلیون تومان آغاز می‌شود.

تمامی هزینه‌ها در ابتدای پروژه به صورت کامل و شفاف اعلام می‌گردد، از جمله هزینه‌های پنهان، تا عدم بروز هزینه‌های ناخواسته برای مشتری تضمین گردد.

شرکت گلارین وب برای مشتریان خود، تعدادی آفر جذاب ارائه می‌دهد. این آفرها شامل هاست و دامنه رایگان، طراحی سایت با ریسپانسیو دیزاین، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (سئو)، آموزش استفاده از پنل مدیریتی سایت، و پشتیبانی یک ساله می‌باشند.

در صورت نیاز کارفرما، امکان تمدید پشتیبانی سایت وجود دارد. خدمات پشتیبانی سایت وردپرس در ۴ پلن مختلف ارائه می‌شوند.

5/5 - (از 53 رای)

84 دیدگاه دربارهٔ «استعلام قیمت طراحی سایت»

  1. سلام لطفا قیمت طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا و قیمت طراحی سایت شرکتی و همچنین قیمت طراحی سایت اختصاصی را برام ارسال کنید.

    1. سلام وقت بخیر، جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و یا فرم دریافت مشاوره را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  2. سلام، آیا شما طراحی سایت‌های قابل نمایش روی تمامی دستگاه‌ها را انجام می‌دهید؟

    1. سلام، بله، تمامی وب سایتها را به صورت ریسپانسیو و قابل نمایش روی تمامی دستگاه‌ها از جمله کامپیوترهای رومیزی، تبلت‌ها و تلفن‌های همراه طراحی می‌کنیم. این امر به تجربه کاربری بهتر و جذابیت بیشتر وب سایت کمک می‌کند.

    1. وقت بخیر، زمان طراحی وبسایت به وابستگی به پیچیدگی و اندازه پروژه متفاوت است. با این حال، ما سعی می‌کنیم تا حد امکان به زمان‌بندی مشتریان پایبند باشیم و طراحی را در زمان معقولی انجام دهیم. پس از مشاوره اولیه و بررسی نیازها، می‌توانیم زمان تقریبی را برای طراحی وبسایت مشتری تخمین بزنیم.
      اما معمولاً، پروژه‌های ساده‌ در عرض یک هفته و پروژه های بزرگتر در عرض یک ماه تکمیل می‌شوند.

  3. فاطمه گودرزی

    آیا شما پس از طراحی وبسایت، خدمات پشتیبانی و به‌روزرسانی نیزانجام می‌دهید؟

    1. بله، پس از طراحی و راه‌اندازی وبسایت، ما خدمات پشتیبانی و به‌روزرسانی را نیز ارائه می‌دهیم. ما متعهد هستیم به حفظ و بهبود عملکرد وبسایت شما و در صورت نیاز به به‌روزرسانی‌های فنی، امنیتی و محتوایی، به شما کمک خواهیم کرد. همچنین، در صورت بروز مشکلات فنی یا سوالات مرتبط با وبسایت، تیم پشتیبانی ما آماده است تا شما را یاری دهد.

    1. سلام وقت شما هم بخیر، مراحل طراحی سایت به طور کلی شامل تحلیل نیازها، طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX)، توسعه و اجرا، آزمایش و بهینه‌سازی می‌باشد.

    1. سلام وقت بخیر، جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و یا فرم دریافت مشاوره را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

    1. سلام وقت بخیر، جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و یا فرم دریافت مشاوره را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

    1. سلام وقت بخیر، جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و یا فرم دریافت مشاوره را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

  4. درود. آیا پس از اتمام طراحی، من قادر خواهم بود سایت را به روز کنم یا تغییراتی اعمال کنم؟

    1. بله، پس از اتمام طراحی سایت، شما قادر خواهید بود تغییراتی را در سایت اعمال کنید. ما می‌توانیم یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) مناسب را برای شما پیشنهاد دهیم که به راحتی قادر خواهید بود محتوا، تصاویر و المان‌های دیگر را به روز کنید.

  5. سلام لطفا قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس و قیمت طراحی سایت فروشگاهی با کدنویسی را اعلام کنید

    1. سلام، جهت دریافت بروز قیمت طراحی سایت فروشگاهی لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و یا فرم دریافت مشاوره را پر کرده تا کارشناسان ما قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس و همچنین قیمت طراحی سایت فروشگاهی با کدنویسی را به شما اعلام کنند.

  6. یه سوال داشتم لطفا بگید که هزینه ی طراحی و راه اندازی سایت ساده چقدر هست، تفاوت سایت ساده با یک سایت پیچیده چیه؟

    1. قیمت طراحی سایت و راه اندازی آن به طور قطع به پیچیدگی پروژه و نیازهای شما بستگی دارد. عواملی که می‌توانند در تعیین هزینه تأثیرگذار باشند عبارتند از:
      1. اندازه و پیچیدگی سایت: سایت‌های بزرگتر و پیچیده‌تر به طور کلی هزینه بیشتری برای طراحی و راه‌اندازی نیاز دارند. این شامل تعداد صفحات، قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص می‌شود.
      2. طراحی سفارشی یا قالب‌های آماده: اگر شما تمایل دارید سایت شما به صورت کاملاً سفارشی طراحی شود، هزینه بیشتری نسبت به استفاده از قالب‌های آماده خواهد بود.
      3. نیازمندی‌های ویژه: اگر شما نیازمندی‌های خاصی مانند سیستم فروش آنلاین، پورتال اعضا، سیستم رزرو و غیره دارید، احتمالاً هزینه بیشتری برای توسعه این ویژگی‌ها در نظر گرفته خواهد شد.
      4. نیاز به محتوا و تصاویر: اگر شما نیاز به تولید محتوا و تصاویر حرفه‌ای برای سایت خود دارید، هزینه بیشتری برای ایجاد و تهیه این محتواها باید در نظر گرفته شود.
      5. پشتیبانی و به‌روزرسانی: هزینه پشتیبانی و به‌روزرسانی مداوم سایت نیز می‌تواند در محاسبه کلی هزینه تأثیرگذار باشد.
      به طور کلی، برای تعیین هزینه مناسب، موارد مورد نیاز و بودجه خود را به کارشناسان ما اعلام کنید تا براساس نیازها و پیچیدگی پروژه، یک برآورد قیمت دقیق برایتان ارائه گردد.

    1. سلام وقت بخیر، جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و یا فرم مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

    1. استفاده از قالب‌های آماده معمولاً ارزان‌تر است زیرا نیاز به زمان و هزینه کمتری برای طراحی از ابتدا دارد. اما طراحی سفارشی می‌تواند نیازهای خاص شما را برآورده کند و به طور کلی یک تجربه منحصر به فردتر ایجاد کند.
      پیشنهاد ما این است که از قالب های مرتبط با خدماتتان استفاده کنید و طرح مورد نظرتان را ارائه دهید تا تیم طراحی، سایت شما را پیاده سازی کنند.

  7. بهزاد انصاری

    سلام وقتتون بخیر، من یه سایت فروشگاهی دارم و تا حدودی با طراحی سایت آشنام یه مشکلی سایتم داره که سرعتش خیلی کنده خواهش میکنم راهنمایی کنید که چیکار باید کنم؟

    1. سلام بله حتما، مواردی که در زیر لیست کردیم رو انجام بدید تا بارگزاری سایتتون افزایش سرعت قابل توجهی پیدا کنه
      1. بهینه‌سازی تصاویر: تصاویر با سایز بزرگ ممکن است زمان بارگذاری صفحات را افزایش دهند. قبل از بارگذاری تصاویر، آن‌ها را به سایز مناسب تغییر داده و فشرده‌سازی کنید.
      2. بهینه‌سازی کد: بررسی کدهای CSS، JavaScript و HTML صفحات سایت و حذف بخش‌های غیرضروری، ادغام و فشرده‌سازی آن‌ها.
      3. بهره‌گیری از حذف کش: استفاده از مکانیزم‌های حذف کش (Caching) مانند استفاده از سرویس‌های CDN (شبکه توزیع محتوا) و فشرده‌سازی محتوا، می‌تواند زمان بارگذاری صفحات را بهبود بخشد.
      4. بهبود سرور: اطمینان حاصل کنید که سرور شما قدرتمند و بهینه است. استفاده از سرورهای با پهنای باند بالا و زیرساخت‌های قوی می‌تواند بهبود قابل توجهی در سرعت بارگذاری سایت داشته باشد.
      5. لود به ترتیب اولویت: بررسی و بهینه‌سازی ترتیب لود محتواها در صفحات سایت، به طوری که ابتدا محتوای مهم و قابلیت‌های اصلی بارگذاری شوند، می‌تواند تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.
      6. تست و بهینه‌سازی: استفاده از ابزارهای تست سرعت و عملکرد سایت مانند Google PageSpeed Insights و GTmetrix می‌تواند به شما کمک کند تا ضعف‌های سرعت سایت خود را شناسایی و بهبود بخشید.

  8. برای بهینه‌سازی کدهای CSS و JavaScript، می‌توانید از روش‌ها و تکنیک‌های زیر استفاده کنید:
    1. جمع‌آوری و ادغام فایل‌ها: تلاش کنید تا تمام کدهای CSS و JavaScript را در یک فایل جمع‌آوری کنید. این عمل باعث کاهش تعداد درخواست‌ها به سرور می‌شود و زمان بارگذاری صفحه را کاهش می‌دهد.
    2. فشرده‌سازی فایل‌ها: از ابزارهای فشرده‌سازی برای فشرده‌سازی کدهای JavaScript و CSS استفاده کنید.
    3. حذف کدهای اضافی: بررسی کدهای CSS و JavaScript و حذف بخش‌هایی که استفاده نمی‌شوند یا مورد نیاز نیستند. این کار باعث کاهش حجم کدها و بهبود سرعت بارگذاری می‌شود.
    4. بارگذاری به ترتیب اولویت: کدهای CSS و JavaScript را به ترتیب اولویت بارگذاری کنید، به طوری که کدهای ضروری و مورد نیاز در ابتدای صفحه بارگذاری شوند و کدهایی که برای بارگذاری صفحه اصلی لازم نیستند را بعداً بارگذاری کنید.
    5. استفاده از نسخه‌های فشرده کتابخانه‌ها: اگر از کتابخانه‌های معروف مانند jQuery یا Bootstrap استفاده می‌کنید، نسخه‌های فشرده آن‌ها را استفاده کنید.
    6. بهبود بارگذاری تأخیر: می‌توانید از تکنیک‌های مانند لود تأخیری برای بارگذاری تأخیری تصاویر و کدهای JavaScript غیرضروری استفاده کنید. این روش باعث کاهش زمان بارگذاری اولیه صفحه می‌شود.
    با انجام این اقدامات، می‌توانید کدهای CSS و JavaScript صفحات سایت را بهینه‌سازی کنید.

      1. بله، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا تمام موارد فوق را بر روی سایتتان اعمال کنیم تا مشکل کندی سایتتون برطرف شود و شاهد بهبود رتبه ی سایتتون باشید.

  9. بهزاد انصاری

    از راهنماییتون بی نهایت سپاسگزارم، لطفا راهنمایی میکنید که کدهای سایت رو چطور بهینه سازی کنیم؟

  10. سایت های طراحی شده توسط شما آیا بهینه شده برای موتورهای جستجو هستش، آیا سئو سایت هم انجام میدید؟

    1. بله، برای تمامی سایت های طراحی شده بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو را هم در نظر می‌گیریم. در طراحی وبسایت، عناصر مانند ساختار صفحات، استفاده از کلیدواژه‌های مناسب، بهینه‌سازی سرعت بارگذاری و سایر عوامل SEO را مدنظر قرار می‌دهیم.

    1. سلام، بله همکاری و نظرات شما در مراحل طراحی سایت بسیار مهم است. ما تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری از نظرات شما، سایتی را طراحی کنیم که به درستی نیازها و اهداف شما را برآورده کند.

    1. سلام، اسکیمای سایت یک ساختار داده‌ای است که برای بهبود نمایش سایت در موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ساختار داده، اطلاعات مهمی مانند نام سازنده، نوع محتوا، توضیحات و لینک‌ها را در قالب مشخصی برای موتورهای جستجو قابل فهم می‌سازد. با استفاده از اسکیما، می‌توانید به موتورهای جستجو کمک کنید تا سایت شما را بهتر فهمیده و نمایش دهند. اسکیمای سایت می‌تواند شامل انواع داده‌ها مانند مقالات، محصولات، رویدادها و غیره باشد. با اضافه کردن اسکیما به سایت خود، می‌توانید نمایش ویژگی‌های خاصی مانند امتیازات، نظرات کاربران و قیمت‌ها را در نتایج جستجو بهبود بخشید.
      مقاله ای با همین عنوان در بخش بلاگ موجود است، جهت اطلاعات بیشتر به بخش بلاگ مراجعه کنید و این مقاله را مطالعه بفرمایید.

  11. سلام ما یک سایت فروشگاهی داریم که نیاز به درگاه پرداخت داره، آیا شما درگاه پرداخت هم راه اندازی می کنید؟

    1. بله، شرکت ما به شما کمک می‌کند تا درگاه پرداخت را برای وب سایت فروشگاهیتان راه‌اندازی کنید. ما توانایی طراحی و اجرای درگاه‌های پرداخت آنلاین را داریم که به شما امکان قبول پرداخت‌های آنلاین را از طریق کارت‌های اعتباری، درگاه‌های بانکی و سایر روش‌های پرداخت مشتریانتان فراهم می‌کند. همچنین، ما به شما امکان ارائه گزینه‌های متنوعی برای پرداخت همچون پرداخت اقساطی، استفاده از کد تخفیف و سیستم‌های وفاداری را نیز می‌دهیم. با توجه به نیاز شما، ما می‌توانیم درگاه پرداختی را انتخاب و سفارشی‌سازی کنیم تا بهترین تجربه پرداخت برای مشتریان شما را فراهم کنیم.

  12. سلام لطفا کمک کنید، حدود چند روزی هستش که سایت ما به بدافزار آلوده شده و صفحات سایتمون بهم ریخته و تو صفحه ی اول، تبلیغاتی به زبان ژاپنی نمایش میده، هر کاری کردیم نتونستیم درستش کنیم شما میتونید کمکمون کنید؟

    1. برای رفع ویروس‌ها و بهبود امنیت سایت، ما اقدامات زیر را انجام می‌دهیم:
      1. اسکن کامل سایت: با استفاده از ابزارهای امنیتی مناسب، سایت را به طور کامل اسکن کرده و ویروس‌ها و نقاط ضعف امنیتی را شناسایی می‌کنیم.
      2. حذف ویروس‌ها: پس از شناسایی ویروس‌ها، ما آن‌ها را به طور کامل از سایت پاکسازی می‌کنیم. این شامل حذف فایل‌ها و کدهای آلوده و بازیابی نسخه‌های سالم فایل‌ها است.
      3. به‌روزرسانی سیستم و افزونه‌ها: سیستم مدیریت محتوا و افزونه‌های مورد استفاده در سایتتان را به آخرین نسخه‌های موجود به‌روزرسانی می‌کنیم تا ضعف‌های امنیتی رفع شده و سایت محافظت شود.
      4. افزایش امنیت: با اجرای اقدامات امنیتی مانند تنظیمات دسترسی مناسب، استفاده از رمزنگاری SSL، ایجاد نام کاربری و رمز عبور قوی و اعمال فیلترهای امنیتی، سایت را در برابر حملات و نفوذ‌های آتی محافظت می‌کنیم.
      معمولاً در رفع ویروس‌ها و بهبود امنیت سایت، همکاری با تیم پشتیبانی و توسعه‌دهندگان وب مورد نیاز است. لذا، بهتر است که با تیم فنی ما در ارتباط باشید تا اطلاعات مربوط به سایتتان دریافت شود تا اقدامات لازم برای رفع ویروس‌ها و بهبود امنیت سایت انجام گردد.

  13. سلام من میخوام پوسته ی سایتم رو عوض کنم و صفحات بلاگ رو مجدد طراحی کنم، شرکت شما اینجور موارد رو هم انجام میدن؟

    1. بله، شرکت ما می‌تواند به شما در تغییر پوسته سایت و طراحی مجدد صفحات بلاگ کمک کند. ما تیمی از طراحان و توسعه‌دهندگان وب حرفه‌ای داریم که توانایی در طراحی و توسعه پوسته‌های سفارشی و صفحات وب را دارند. با بررسی نیازها و ذوق شما، می‌توانیم پوسته‌ای جدید را بر اساس طرح و ظاهری که مدنظرتان است، ایجاد کنیم. همچنین، می‌توانیم بهینه‌سازی و بهبود صفحات بلاگ فعلی شما را نیز به عهده بگیریم یا صفحات جدیدی با طراحی جذاب و قابلیت‌های مورد نظرتان ایجاد کنیم.
      برای شروع، می‌توانیم با شما در مورد ایده‌ها و نیازهایتان صحبت کنیم و درک دقیق‌تری از طرح و ظاهری که مدنظرتان است بدست آوریم. سپس، تیم طراحی و توسعه ما می‌تواند به شما گزینه‌های طراحی، تغییرات و بهینه‌سازی را ارائه دهد تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد.
      جهت ثبت سفارش می توانید از بخش تماس با ما اقدام کتید و یا با شماره تلفن شرکت ۰۲۱۳۶۰۴۶۹۵۰ درخواستتان را اعلام کنید.

    1. بله، ما می‌توانیم وب سایت شما را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنیم. با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس و یا کدنویسی، می‌توانیم یک فروشگاه آنلاین کامل را برای شما ایجاد کنیم. این شامل اضافه کردن محصولات، سیستم مدیریت سبد خرید، درگاه‌های پرداخت آنلاین و سایر امکانات مربوط به فروشگاه آنلاین است.

    1. بله، قبل از راه‌اندازی سایت، ما تست و اعتبارسنجی جامعی را انجام می‌دهیم. این شامل بررسی عملکرد فنی سایت، اطمینان از سازگاری با مرورگرهای مختلف، بررسی صحت و قابلیت استفاده از فرم‌ها و عناصر تعاملی، اعتبارسنجی لینک‌ها و همچنین سرعت بارگذاری صفحات است. این فرآیند به ما کمک می‌کند تا از عملکرد صحیح و بهینه سایت شما اطمینان حاصل کنیم.

    1. بله، با انجام طراحی سایت، شما به طور کامل مالکیت بر سایت خود خواهید داشت. هر گونه حقوق مالکیت معنوی و فنی بر روی سایت و طرح آن به شما تعلق خواهد گرفت. ما از قراردادها و مستندات مناسب برای اطمینان از حقوق شما استفاده می‌کنیم و هیچ حقوقی بر روی سایت شما ثبت نخواهیم کرد

    1. برای شروع پروژه خود و برقراری ارتباط با ما، شما می‌توانید با ما از طریق روش‌های ارتباطی موجود در وب‌سایت ما تماس بگیرید. ما دارای فرم تماس، ایمیل و شماره تلفن هستیم که می‌توانید از آنها استفاده کنید. در این مرحله، شما می‌توانید نیازها و اهداف خود را با ما به اشتراک بگذارید و ما به شما کمک خواهیم کرد تا جزئیات پروژه را بررسی کنیم و برنامه‌ریزی مناسبی را برای شروع کار انجام دهیم

    1. بله، شما می‌توانید بعد از طراحی سایت تغییراتی در سایت خود اعمال کنید. پس از طراحی و تحویل سایت به شما، شما دارای کنترل کامل بر سایت خود هستید. شما می‌توانید محتوا را به روز کنید، صفحات جدید اضافه کنید، تغییرات طراحی انجام دهید و ویژگی‌های جدید را اضافه کنید. در صورت نیاز، شما می‌توانید با تیم طراحی خود یا با تیم طراحی گلارین وب همکاری کنید تا تغییرات مورد نیاز را اعمال کنند

  14. خیلی ممنون بابت مطالب خوب و کاملی که به اشتراک می‌ذارید! یه چیزی رو می‌خواستم بپرسم، چرا قیمت‌های طراحی وب سایت اینقدر گسترده و متفاوت هستن؟ یعنی شرکت‌ها قیمت‌های مختلفی رو برای یه سایت می‌گن، از چند میلیون تا چند صد میلیون تومن! اینقدر اختلاف قیمت‌ها چرا؟ آیا واقعاً برای طراحی وب سایت، تعرفه‌ای خاص وجود نداره و هر کسی به طور دلخواه یه قیمتی می‌زنه؟

    1. با سلام و ارادت. دلیل وجود محدوده گسترده‌ای در قیمت‌های طراحی وب سایت این است که هیچ تعرفه‌ای رسمی برای این خدمات وجود ندارد. با توجه به روش‌ها و رویکردهای مختلفی که برای طراحی وب سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد، قیمت‌ها متفاوت است. عوامل دیگری نیز مانند خدمات پشتیبانی و نوع هاستینگ مورد استفاده نیز تأثیرگذار هستند. متأسفانه، برخی شرکت‌ها از ناآگاهی مشتریان خود بهره‌برداری کرده و قیمت‌های بسیار بالا برای طراحی وب سایت‌های متوسط و حتی کیفیت پائین اعلام می‌کنند. توصیه می‌کنم که سطح اطلاعات خود را ارتقا دهید و با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم برای انتخاب بهتر به شما ارائه شود. بازهم از توجه شما سپاسگزارم.

  15. شادی ایراندوست

    سلام. من قصد سفارش سایت شرکتی رو داشتم ولی مطلبی که ذهن من را درگیر کرده اینه که هزینه ی پشتیبانی و کیفیت خدماتی که بعد از سالها ارائه میدید به چه صورت هستش

    1. سلام، درباره موضوعی که شما را نگران کرده، باید بگویم که ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا علاوه بر ارائه خدمات طراحی، پشتیبانی و خدمات پس از فروشی با کیفیت بالا را به مشتریانمان ارائه دهیم. هزینه پشتیبانی و نگهداری وب سایت در صورتی که با ما همکاری داشته باشید، بستگی به نیازهای خاص شما و محتوای قرارداد ما خواهد داشت. ما به شما گزینه‌های مختلفی را برای پشتیبانی و به‌روزرسانی وب سایت ارائه می‌دهیم تا شما بتوانید بر اساس نیازهایتان انتخاب کنید. هدف ما ارائه خدماتی است که به شما اطمینان دهد که وب سایت شما به طور پیوسته و بهترین شکل ممکن عمل کند. بنابراین، برای کیفیت و پشتیبانی بیشتر در زمانهای آتی، می‌توانید به ما اطمینان کنید.

    1. سلام وقت بخیر، جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و یا فرم مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

    1. در طول فرآیند طراحی وب سایت، ما با شما در تماس خواهیم بود و شما را در جریان قرار خواهیم داد. می‌توانیم از راه‌های ارتباطی مختلفی مانند پست الکترونیکی، تماس تلفنی، جلسات آنلاین و یا پلتفرم‌های مشارکتی مانند Basecamp یا Trello استفاده کنیم. در این جلسات و مکالمات، شما قادر خواهید بود پیشرفت پروژه را مورد بررسی قرار داده و نظرات و بازخوردهای خود را ارائه کنید.

  16. با سلام. آیا امکان اضافه کردن قابلیتی به وب سایت وجود داره که توی هیچ کدام از پلن های شما وجود نداشته باشه؟

    1. سلام! بله، قطعاً امکان اضافه کردن قابلیت‌های جدید به وب سایت وجود دارد که ممکن است در پلن‌های موجود ما لیست شده نباشند و در نظر بگیرید که تنها بخشی از قابلیت هایی که به مشتریان ارائه می دهیم را در پلن ها لیست کرده ایم و وب سایتی که به مشتریان عزیر تحویل می دهیم بیشتر از قابلیت های ذکر شده دارای امکانات می باشند. ما در تلاشیم تا بهترین خدمات را به مشتریانمان ارائه دهیم و اگر شما نیاز به قابلیت‌های خاصی دارید که در پلن‌های فعلی ما موجود نیستند، می‌توانیم در مورد آنها با هم صحبت کنیم و گزینه‌هایی را برای شما مطرح کنیم. هدف ما ایجاد یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد برای شماست و اطمینان می‌دهیم که تلاش ما برای برآورده‌ی نیازهای شما همیشه فراتر از پلن‌ها و محدودیت‌های موجود است.

  17. کیوان تقی پور

    سلام و تشکر بابت مطلب مفیدتون. سوالی داشتم; آیا از بین پلن های طراحی سایت فروشگاهی امکان دارد که بعضی قابلیت ها حذف یا اضافه بشود؟ بطور مثال ما نیاز به چند قابلیت از پلن حرفه ای را داریم آیا باید حتما پلن حرفه ای سایت فروشگاهی رو خریداری کنیم؟ با سپاس از راهنمایی شما.

    1. سوالتون درباره امکان اضافه یا حذف امکانات در پلن‌های مختلف طراحی سایت فروشگاهی بسیار خوبه. در واقع، ما تلاش می‌کنیم تا پلن‌های متنوعی رو ارائه بدیم تا نیازهای مختلف مشتریان رو برآورده کنیم. اگر نیاز به تعدادی از امکانات خاص پلن حرفه ای را دارید، نیازی نیست که به طور ضروری پلن حرفه ای رو خریداری کنید. ما می‌تونیم با شما درباره نیازها و امکانات موردنظرتون صحبت کنیم و گزینه‌هایی رو برایتان ارائه بدیم. شما می توانید پلن پایه را انتخاب کنید بعلاوه ی گزینه های مد نظرتان از پلن حرفه ای. هدف ما اینه که بتونیم بهترین و منعطف‌ترین راه حل رو برای شما پیدا کنیم و به نیازهای شما پاسخ بدیم. پس لطفاً با ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم صورت گیرد.

  18. وقت بخیر، طراحی یک سایت آموزشی با امکان خرید دوره های آموزشی حدودا چقدر زمان میبره و هزینه طراحی و پشتیبانی سایت چقدر میشه؟

    1. سلام! برای طراحی یک سایت آموزشی با امکان خرید دوره‌های آموزشی، زمان موردنیاز و هزینه‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارند. این عوامل شامل پیچیدگی طراحی و توسعه سایت، تعداد صفحات و قابلیت‌ها، سطح سفارشی‌سازی، نیازهای طراحی و برنامه‌نویسی و همچنین تعداد و ماهیت دوره‌های آموزشی می‌شوند.

      در مورد زمان طراحی، معمولاً برای یک سایت آموزشی با امکان خرید دوره‌ها، زمان تقریبی بین چند هفته تا چند ماه ممکن است. این زمان می‌تواند به دلیل پیچیدگی پروژه، تعداد ویژگی‌ها و نیازهای سفارشی، و همچنین زمان دریافت بازخورد و تغییرات اضافی متغیر باشد.

      درباره هزینه طراحی و پشتیبانی سایت، نیز باید در نظر داشت که هزینه‌ها به شدت متغیر هستند و بسته به نیازها و امکانات و نیاز به توسعه‌ی آینده و سطح پشتیبانی موردنیاز، می‌توانند متفاوت باشند. بهترین راه برای اطلاع از هزینه تقریبی، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

  19. طراحی یک سایت املاک حرفه ای با وردپرس چقدر هزینه و زمان نیاز داره؟ آیا طراحی طبق قالبی که خودمون میگیم امکان پذیره؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. هزینه و زمان طراحی یک سایت املاک حرفه‌ای با استفاده از وردپرس به عوامل مختلفی بستگی دارد و متغیر است. طراحی طبق قالبی که خودتان می‌گویید امکان‌پذیر است و می‌توانید از قالب‌های قابل تنظیم وردپرس استفاده کنید تا زمان و هزینه را کاهش دهید. برای دریافت یک برآورد دقیق و حرفه‌ای، پیشنهاد می‌کنم با مشاوران طراحی و توسعه ما مشورت کنید تا برآوردی مبتنی بر نیازها و امکانات موردنظرتان را دریافت کنید.

  20. سلام ما حدود 3 سال پیش یک وب سایت شرکتی توسط یک شرکت طراحی سایت سفارش دادیم و الان سایتمان نیاز به ارتقا، سئو و تولید محتوا دارد، آیا امکان ثبت سفارش برای موارد فوق مقدور می باشد؟

    1. وقت بخیر، جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت شرکتی لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و یا فرم مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

    1. سلام و عرض ادب، جهت اعلام قیمت طراحی سایت فروشگاهی لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و یا فرم مشاوره را پر کرده تا کارشناسان ما جهت اعلام قیمت با شما تماس بگیرند.

    1. سلام وقت شما هم بخیر، لطفا جهت اطلاع از قیمت طراحی سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و یا فرم مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخشی از آمار خدمات گلارین وب

تعداد خدمت ارائه شده

0
پروژه طراحی سایت
0
پروژه سئو
0
خدمات پشتیبانی
0
خدمات اتوماسیون

هدف اصلی توسعه نرم افزار

مجموعه گلارین، از سال ۱۳۹۳ با تمرکز بر طراحی نرم افزارهای آنلاین، فعالیت خود را آغاز نمود. در ابتدای فعالیت، تمرکز اصلی ما بر روی طراحی وب سایت بود. اما پس از گذشت چند سال، با توجه به نیاز به نیروی متخصص در حوزه برنامه نویسی و مدیریت سیستم‌های اتوماسیونی، تصمیم به گسترش فعالیت‌هایمان در حوزه دیجیتال مارکتینگ گرفتیم. همچنین، با توجه به تحریم‌هایی که کشورمان را تحت تأثیر قرار داد، وارد حوزه تولید بسترهای آنلاین نیز شدیم.

با افتخار می‌توانیم بگوییم که در گلارین، تلاش ما برای رفع نیازهای مشتریان بوده است. در طول این سال‌ها، محدوده فعالیت‌هایمان را از طراحی وب سایت و تولید سیستم‌های اداری، به سمت بازی سازی و گیمفیکیشن برای ارزش‌آفرینی برای کاربران گسترش داده‌ایم. همچنین، همواره سعی کرده‌ایم بهترین و بروزترین خدمات را این حوزه با تخصص ارائه دهیم.

اکنون، با افتخار می‌توانیم بگوییم که در مجموعه گلارین، با طراحی سیستم‌های کاربرپسند، با کیفیت عالی و با قیمت مناسب و رقابتی، توانسته‌ایم جایگاه خود را در حوزه دیجیتال مارکتینگ برجسته کنیم.

دیگر خدمات گلارین :

پشتیبانی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته     |    شماره تماس: 09125141893

دریافت مشاوره

جهت دریافت مشاوره کارشناسان ما فرم زیر را ارسال کنید.